Σάββατο 21 Νοεμβρίου 2015

Δύναμη είναι να πηγαίνεις κόντρα στο κατεστημένο....χτίζοντας τον χαρακτήρα σου ανεπηρέαστος, καταφέρνοντας να διατηρείς την αυτονομία σου σεβόμενος ότι σε περιβάλει..! 
Νταβιγλάκη Πόπη




Δεν υπάρχουν σχόλια: